Coca-Cola, McDonald's, Nike sau Disney sunt doar cateva dintre cele mai populare marci ale lumii contemporane. Sunt omniprezente si, fie ca suntem constienti sau nu, ne afecteaza modul de gandire. Datorita strategiilor ingenioase de marketing, numele de mai sus au devenit imperii financiare de miliarde de dolari, iar modul In care s-au dezvoltat pornind doar de la simple idei, le transforma in veritabile povesti de succes.



Problema este ca, o data cu marfurile pe care incearca sa ni le vanda, aceste companii globale cauta sa ne ofere in plus si un bonus - o viziune asupra lumii. Bem, mancam, ne incaltam si ne uitam la filme ca toti ceilalti oameni. Dar, ca si crestini chemati sa fim "in lume, dar nu si ai lumii", suntem oare gata sa inghitim si filozofiile de viata care se ascund in spatele imaginii sucului, al hamburgerului, al pantofilor de sport sau al filmelor? 
Evanghelia dupa McDonald's este un indemn la discernamantul de a privi cu o suspiciune sanatoasa catre valorile promovate de duhul veacului. Contra-cultura crestina presupune un efort de a inainta impotriva curentului, alaturi de o vocatie de a converti lumea si nu doar de a conversa cu ea.

 

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Evanghelia dupa McDonald's - Derek Tidball

  • 15.00 RON

  • Fără TVA: 14.29 RON